De groeiende advertentiekosten dwingen bedrijven van alle soorten en maten, creatief om te gaan met promotionele producten, en dit terwijl ze de kosten zoveel mogelijk willen drukken. Hiervoor stappen ze vaak van de logische keuzes, zoals advertenties (zowel online als offline), af. Bedrijven kiezen meer en meer voor bedrukte promotionele artikelen. Bedrukte kartonnen koffiebekers staan tussen de meest populaire promotionele producten die vandaag de dag gebruikt worden. Waarom zijn de bekers zo populair?

Kartonnen koffiebekers zijn een relatief goedkope manier om jouw bedrijf te promoten: Een logo op een beker trekt de aandacht en maakt mensen nieuwsgierig naar het bedrijf en de achterliggende boodschap. Bijkomend, omdat koffiebekers rondgedragen worden door menigtes, vergroten bekers makkelijk naamsbekendheid. Daarnaast worden bekers massaal gebruikt, meer dan welk ander promotioneel product, ideaal dus voor zowel interne als externe communicatie.

Impact op de lange termijn: Koffiebekers hebben een relatief lange exposure tijd in relatie tot de kosten. Met andere woorden, als we de kosten van een koffiebeker vergelijken met een van de traditionele kanalen, zijn de kosten voor bekers vele male lager en bereiken een duidelijk gesegmenteerd publiek.

En wees eerlijk, Nederland is een echt koffieland. Elk gesprek wordt gevoerd onder het genot van een kop koffie. Een mooie beker is een ideale gespreksstarter.

Impact op de korte termijn: Bedrukte koffiebekers zijn ideaal van marketingcampagnes. Zoals we weten, wordt koffie massaal gedronken. Onze mobiele levensstijl zorgt ervoor dat de “Coffee To-Go” steeds populairder wordt. De ruimte op de bekers kan perfect gebruikt worden als advertentieruimte.

Een origineel ontwerp wordt snel gedeeld op social media. Zo creëren we de gewilde Cross Media verspreiding van het product en daarmee de reach van dezelfde investering.

Ontwerpen zijn makkelijk aan te passen, aan het seizoen, gelegenheid of campagne. Zoek jij een goedkope manier om je bedrijf te promoten. Gebruik onze bekers en sta versteld van het resultaat.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *